Mond csak

Változás

A dolgok folyamatosan változnak, akár tetszik ez nekünk, akár nem. Két éve nem használtam már ezt a blogoldalt, mert úgy gondoltam, hogy a K...

2018. november 20., kedd

Változás

A dolgok folyamatosan változnak, akár tetszik ez nekünk, akár nem. Két éve nem használtam már ezt a blogoldalt, mert úgy gondoltam, hogy a KAPOSVÁRMOST-on való heti rendszerességű megjelenés elegendő. Olyan változások történtek azonban, melyek miatt újra indítom ezt az oldalt. Történt, hogy a kaposvármoston változtak a kommentelési szabályok, valamilyen peres ügy miatt, így a blogoldaluk bejegyzéseit, csak a facebook-on lehet kommentelni. Az üzenő falról pedig tudjuk, hogy szépen elnyeli a régebbi bejegyzéseket és azzal együtt a hozzászólásokat is.
Én úgy gondolom, fontos, hogy bárki, akinek véleménye van az olvasottakról, az, azokat akadálytalanul el is mondhassa. Pontosan erre találták ki a blog oldalakon a hozzászólás ablakot. Ez azonban a jelenlegi gyakorlat miatt nehézkesen működik.
Ezért úgy döntöttem, duplikálom a MOST-on megjelenő blogjaimat, és itt ezen az oldalon lehetővé teszem, hogy bárki elmondhassa a véleményét, sőt itt még a nevét sem kell vállalni annak, aki nem akarja. Nem fogom moderálni a bejegyzéseket, csak abban az esetben, ha rajtam kívül valaki mást, túlzott vehemenciával támadnak, mert a magyar bírói gyakorlat sajnos még nem nőtt fel az internetes világhoz, és nem szeretnék a kaposvármost-hoz hasonlóan fizetni valaki más meggondolatlansága miatt. 
Szóval akinek véleménye, ellenvéleménye, vagy egyéb megjegyzése van, az bátran írja le. Lehetőség szerint mindenkinek válaszolni fogok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése